Analiza pierwszego trailera – styl rozgrywki – Harry Potter Wizards Unite

Jesteśmy dwa dni po szale związanym z Harry Potter: Wizards Unite, który został wywołany najpierw przez zmianę wizerunku – loga produkcji, a dzień później, przez pierwszy, oficjalny zwiastun produkcji.

Nowe informacje przez ostatnie 2 dni docierały praktycznie z każdej strony, zarówno z oficjalnych social-mediów produkcji, jak i z odświeżonej, oficjalnej strony gry, w końcu na oficjalnym blogu J.K. Rowling kończąc.

Trochę trudno było się w tym wszystkim połapać, dlatego teraz podsumuję dla Was w kilku punktach, to wszystko czego się dowiedzieliśmy.

Na koniec zapraszam Was do luźnej interpretacji tego, jaki pomysł na rozgrywkę, moim zdaniem przygotowali twórcy gry, w celu głębszej imersji w świat gry.

Najważniejsze nowości

  • Najciekawszą informacją niewątpliwie jest opublikowany w środę pierwszy, krótki zwiastun gry, można go obejrzeć TUTAJ.
  • Premiera gry, oficjalnie, zapowiedziana jest na 2019 rok, bez ściślej określonego czasu, informacja pojawiła się po raz pierwszy TUTAJ.
  • Logo gry przeszło całkowity re-branding, możemy już zapomnieć o starym złotym logo, na błękitnym tle, nowe logo moim zdaniem prezentuje się o niebo lepiej, można je porównać TUTAJ.
  • Oficjalna strona gry również uległa całkowitej przebudowie, na ten moment jedyną rzeczą, którą można tam wykonać, to zapisać się na Newsletter!

To są 4 najważniejsze moim zdaniem wiadomości, dotyczące całego szumu medialnego jaki odbył się w ostatnich dniach na temat premiery gry Harry Potter: Wizards Unite.

Zwiastun zdradza pomysł na rozgrywkę?

Przypomnijmy sobie sam krótki trailer jeszcze raz

 

Oprócz samego trailera gry, studio Niantic odpowiedzialne za nową produkcję, podzieliło się z nami również dosyć tajemniczym newsletter, którego zainteresowani mogli otrzymać na swój adres e-mail.

Twórcy gry w dość wymownych słowach informują nas o tym, że w świecie „mugoli” (z sagi „Harry Potter” są to ludzie pozbawieni magicznych zdolności) pojawiają się tajemnicze doniesienia o jakiejś dziwnej, magicznej aktywności. Dalej mamy zachętę do przyłączenia się do drużyny obrony „Statutu Tajemnicy” i zaproszenia do wsparcia swoich znajomych!

Całość ubrana jest w dość enigmatyczne słowa, jednak moim zdaniem wynika z tego jasny i klarowny plan, jaki na rozgrywkę ma studio Niantic.

W grze wcielimy się w magiczną postać, poruszającą się po prawdziwym świecie „mugoli„, w świecie tym będą pojawiały się zgodnie ze wcześniejszymi zapowiedziami magiczne „anomalie„, czyli artefakty, przedmioty czy też bestie. Naszym zadaniem będzie zwalczać te oznaki zanim „mugole” zaczną coś podejrzewać.

Wydaje się to wręcz genialny plan na rozgrywkę, ponieważ pozwala to w bardzo jasny sposób oddzielić nas – pół krwi lub pełnej krwi (osoby z zainstalowaną grą, czyli wtajemniczone osoby), od „prostego ludu” mugoli, którzy po szale związanym z „Pokemon GO„, po raz drugi będą na nas patrzeć z pożałowaniem, podczas gdy my, będziemy machać przed sobą różdżką w postaci smartfona w niewidzialne Dementory.

wizards unite trailer

Aby nie przegapić nowych informacji o grze polub nasz fanpage oraz dołącz do naszej grupy facebook!
Udostępnij:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *